Usługi IT

Kompleksowe Rozwiązania Informatyczne.

Poznaj naszą ofertę.

Rozwiązania IT

Oferujemy pełne wsparcie informatyczne, profesjonalne konsultacje i przede wszystkim nasze propozycje będą dopasowane do charakteru i potrzeb działalności.

Administrator Systemów Informatycznych

Proponujemy Państwu kompleksową obsługę informatyczną Państwa Firmy. Takie rozwiązanie może zastąpić zatrudnienie informatyka, w zamian za obsługę wtedy gdy jest ona konieczna. Pozwoli to zredukować koszty związane z IT. Doradzimy i wdrożymy w Państwa Firmie najnowsze rozwiązanie sprzętowe i najlepiej dobrane do potrzeb oprogramowanie. Zmodernizujemy już istniejące rozwiązania. Aby zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo pracy w Państwa firmie skonfigurujemy kontrolę zasobów z poziomu domeny. Wdrożymy systemy bezpiecznych kopii zapasowych i oprogramowania antywirusowego. Posiadamy dobrze rozwinięty serwis sprzętu IT, dzięki czemu jesteśmy w stanie zredukować do minimum czas usunięcia usterek.

Kontakt

Cennik usług serwisowych

Firma ABITOM oferuje Państwu konkurencyjne ceny w stosunku do innych tego typu firm na Śląsku. Koszt usługi jest podawany po wykonanej diagnostyce sprzętu. Jesteśmy otwarci na negocjacje cenowe. Stali klienci mogą z naszej strony liczyć na atrakcyjne rabaty lub zniżki. Oczywiście wystawiamy faktury VAT.

Kontakt
  • Diagnoza sprzętu, doradztwo techniczne

    od 40 zł

  • kosmetyka wnętrza komputera (czyszczenie, konserwacja chłodzenia, wymiana pasty termoprzewodzącej)

    od 49 zł

  • formatowanie oraz partycjonowanie dysku

    od 19 zł

  • instalacja systemu operacyjnego

    od 49 zł

  • instalacja oprogramowania i sterowników

    od 15 zł

  • usuwanie złośliwego oprogramowania

    od 39 zł

  • instalacja oprogramowania chroniąca komputer przed atakami z sieci

    od 15 zł

  • konfiguracja oprogramowania oraz poczty

    od 19 zł

  • instalacja dodatkowych dysków, napędów, pamięci i rozszerzeń

    od 15 zł

  • archiwizacja danych wraz z późniejszym ich przywróceniem

    od 30 zł

  • konfiguracja sieci, montaż urządzeń sieciowych

    od 49 zł

  • audyt IT

    od 300 zł

REGULAMIN SERWISU ABITOM

1. Klient oddający sprzęt do serwisu ABITOM jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Powierzając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem integralną część umowy regulującej prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Na podstawie tejże umowy świadczona jest usługa serwisowa. Jakiekolwiek inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.

2. Na wykonane usługi serwis ABITOM udziela do 6 miesięcy gwarancji. Wyjątkiem jest sprzęt, który uległ wcześniejszemu zalaniu. Wówczas okres gwarancyjny wynosi 3 miesiące. Na nowe części wymienione udzielamy gwarancji producenta.

3. Klient oświadcza, że zapoznał się z zasadami świadczenia pogwarancyjnych usług serwisowych przez serwis ABITOM.

4. Za akcesoria pozostawione wewnątrz sprzętu, a nie wpisane w formularzu przyjęcia sprzętu, serwis nie odpowiada.

5. Firma ABITOM nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych podczas wykonywania czynności serwisowych oraz za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu do i z serwisu. Na życzenie klienta serwis odpłatnie może wykonać archiwizację danych.

6. Czas naprawy sprzętu wynosi do 14 dni roboczych, jednakże w przypadku trudności z dostępnością części lub konieczności sprowadzenia jej z zagranicy może ulec wydłużeniu.

7. Jeżeli koszt naprawy nie przekracza 150 zł netto + VAT, naprawa zostanie wykonana bez konsultacji kosztów z klientem. W przeciwnym wypadku wymagana jest pisemna zgoda klienta na wykonanie naprawy.

8. Sprzęt jest diagnozowany pod kątem usterki zgłoszonej przez klienta.

9. Firma ABITOM zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania naprawy w przypadku braku części zamiennych.

10. Oprogramowanie (włączając systemy operacyjne Windows) nie jest objęte warunkami gwarancji.

11. Firma ABITOM nie ponosi odpowiedzialności za oprogramowanie, pliki i treści znajdujące się w sprzęcie na nośnikach danych powierzonym serwisowi, a których w myśl przepisów prawa posiadanie lub używanie jest zabronione.

12. Skopiowane, archiwizowane dane są przechowywane na zaszyfrowanym nośniku przez okres naprawy 7 dni od momentu przekazania sprzętu do odbioru.

13. Gwarancja jest wydłużona o okres jaki sprzęt przebywa w serwisie w czasie napraw gwarancyjnych.

14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa zleceniodawcy do domagania się zwrotu utraconych zysków w czasie trwania naprawy gwarancyjnej.

15. Serwis zobowiązuje się poinformować o możliwości naprawy i kosztach w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania sprzętu.

16. Po 14 dniach od poinformowania klienta o konieczności odbioru sprzętu naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 5 zł netto dziennie.

17. W przypadku rezygnacji z naprawy jest pobierana opłata jedynie za koszty diagnozy: 30 zł brutto.

18. Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzony sprzęt, części zwracamy klientowi.

19. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji niniejszej Umowy (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych oraz firm w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO]).

Najnowsze Artykuły

Favicon jako super-cookie

24 lutego, 2021


Favicony – wydaje się, że te małe niepozorne ikonki istnieją tylko w celach wizualnych, nic bardziej mylnego. Według badaczy z University of Illinois w Chicago można je wykorzystać do omijania trybu incognito czy VPN i nadal zbierać informacje o użytkownikach Supercookie, bo tak zostało to nazwane wykorzystuje favicony do tego, aby przypisać odwiedzającym witrynę unikalny identyfikator. W przeciwieństwie […]

Artykuł

Cyberatak na Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu.

4 stycznia, 2021


Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu padło ofiarą ataku ransomware. W związku z incydentem pracownicy pogotowia zostali poproszeni o utworzenie rachunków w Biurze Informacji Kredytowej, w celu zminimalizowania wykorzystania ich danych do zaciągnięcia kredytów.  Cyberataku dokonano 12 grudnia ale informacje dopiero teraz zostały przekazane ze względów bezpieczeństwa postępowania, które prowadzi obecnie prokuratura. Nie ujawniono dokładnych szczegółów ataku […]

Artykuł

Programy do usuwania szkodliwego oprogramowania

18 listopada, 2020


Nasze komputery codziennie są narażane na ataki szkodników. Problem pojawia się gdy program antywirusowy ich nie wykryje. Oto programy, które wykrywają i usuwają te zagrożenia.

Artykuł